جاده ساحلی

می‌نوشت: پر مرغان صداقت آبی است.

جاده ساحلی

می‌نوشت: پر مرغان صداقت آبی است.

معرفی

من سمیه شاکری نسب هستم. وب نویسی را به تازگی شروع کرده ام و به همین دلیل خود را مستحق آزمون و خطاهای بسیار می دانم و امید آن دارم که لغزشها و گاه پرت شدن هایم را از راه اصلی به دیده اغماض بنگرند.

فعلا دغدغه اصلی من کوه و کوهنوردی ست و هدفم از راه اندازی این وب، برقراری ارتباط با دوستان موافق و مخالف است. هر انسانی به فراخور حال خود، با این پدیده ارتباط برقرار می کند و تلاش من این است که بتوانم افکار خود را در این تعامل ها و تقابلها صیقلی کنم. البته هنوز در آن حد و حدود نیستم که بتوانم علمی و فنی به این قضیه نگاه کنم چه رسد به اینکه بخواهم بنویسم. ولی به فضل پروردگار و به کمک دوستان سعی می کنیم که فضا را به آن سمت سوق دهیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.sedaypooya.blogsky.com

سلام سمیه جان
برات آرزوی موفقیت می کنم
منتظر منتهای خوب بعدی تو هستم


پویا

سلام پویا جان
از اینکه به من سر زدید ممنونم!
منتظر شما خواهم بود.

امیر (عابر) سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ق.ظ http://www.rahe.biaber.blogsky.com

سمیه جان سلام
ان شاالله که روز به روز موفق تر از دیروز باشی
به بلاگ اسکای خوش آمدی
موفق و موید وسر بلند باشی
خوشحال میشم به وبلاگ خودتم سر بزنی

با عرض معذرت در تاخیر در پاسخ. از اظهار لطف شما ممنون. متاسفانه وب شما باز نشد. با آرزوی افتخار برای شما. باز هم به من سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد