جاده ساحلی

می‌نوشت: پر مرغان صداقت آبی است.

جاده ساحلی

می‌نوشت: پر مرغان صداقت آبی است.

دغدغه های یک زن خانه دار

 

چه احساس خوبی به من دست می دهد وقتی صدای تخلیه ماشین لباسشویی را می شنوم. شاعرانه نیست٬ اما عارفانه است. احساس می کنم چیزی از من بیرون می رود که وجودش سنگینم کرده است. احساس می کنم کثافتم را آب و شوینده ها در خود حل کرده و مرا از وظیفه سنگین بدوش کشیدنشان می رهاند. احساس می کنم پلشتی هایم دارد از تار و پود وچودم بیرون کشیده می شود. 

و آرزو می کنم کاش پلیدی های روحم را هم دستگاهی یا چیزی ار این نوع بود که بیرون می کشید و در چیزی حل می کرد و از لوله تخلیه اش بیرون می داد.

نظرات 7 + ارسال نظر
! جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ

زن خانه داری که برای اولین با عکس آپلود کرد!

! جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

ببخشید! برای اولین بار عکس آپلود کرد!

ستاک دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

به همین سادگی رو دیدی؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

سمیه خان آن چیزی که شما دنبال اون هستی خود خودت هستی تا خود آدمی نخواهد این پلیدی ها توسط بزرگترین دستگاهها تخلیه نمیشود پس تو که از همه قویتر هستی چرا این حرفها را میزنی !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

عرفان فکری شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://Varjin.blogfa.com

با سلام و عرض ادب
"کشف بزرگترین غار دنیا در ویتنام" عنوان آخرین مطلبیه که ترجمه کردم. به نظرم جالبه اگه یه نگاه بهش بندازین.

ثمین یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://golabdon.blogfa.com

سلام به روزم

ُs.h.k-7 سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://sedosein.blogfa.com

یه گزارش دوچرخه ای دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد