جاده ساحلی

می‌نوشت: پر مرغان صداقت آبی است.

جاده ساحلی

می‌نوشت: پر مرغان صداقت آبی است.

آرام تر٬ ... که دلم برایتان چقدر تنگ است.

و من دیدمت که تنها در هیئت درختی سبز٬ مه زده٬ در دامنه تپه ایستاده بودی و به ما می نگریستی. دور شدن و پنهان شدن ما را آهسته آهسته پشت تپه می نگریستی.


و سالی است که گذشته است از روزی که گمان می بردیم دور است از ما!!!

و اگر خاطرمان باشد بیشتر ما حسرت محبت های کرده و نکرده مان را به دوستان از دست رفته مان می خوردیم. ولی و وای که هنوز ... پس از گذشت سالی بیشتر ما معنی محبت کردن و دوست داشتن را آن هم از نوع خالص اش نمی دانیم. مباد!!! که روزی حسرت به دل داستانی باشیم که می توانست بین تک تک من ها و توها رخ دهد.

به گمانم ارزش فتح دروازه های یک قلب والاتر از صعود به بلندترین قله هاست.

نظرات 4 + ارسال نظر
دل نوشته چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.golabdon.blogfa.com

آری ارزش فتح دروازه های یک قلب والاتر از صعود به بلندترین قله هاست.

سلینا پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ

دوست خوبم سلام.نوشته ات چقدر به نگفته دل من شباهت دارد...خیلی دوستت دارم.

پری شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام ....

... دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

پس به یکدیگر محبت کنید تا حسرت آن نخوردید دوستی را باید.....................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد